Aktiviti ATV di Kemensah

Aktiviti ATV di Kemensah

26 January 2018 Tarikh keramat ni lahir lah seorang srikandi hebat diberi nama Zurianee… ecewahhhhh 26 jan 2018, kami meraikan ulang tahun ke 31 co founder pejuang usahawan. Dari awal pagi team dah standby siap kan beberapa persiapan. Ada yang turun ke site...
7 sifat mazmumah yang kita perlu elakkan

7 sifat mazmumah yang kita perlu elakkan

Asyik cerita pasal bisnes je kan. Hari ni kita tukar niche sikit. Saya nak cerita pasal sifat-sifat mazmumah (tercela). Takde lah tukar niche sangat pun sebenarnya. Sebab saya percaya, attitude yang bagus itu bakal menghasilkan hasil yang bagus juga. Jadi penting...
Bagaimana memilih rakan kongsi?

Bagaimana memilih rakan kongsi?

Mempunyai rakan kongsi antara langkah dapat kita lakukan dalam mengembangkan lagi perniagaan. Dengan adanya rakan kongsi ia dapat membantu kita dalam meningkatkan lagi nilai dan aset syarikat.   Jika kita melihat pada jenama-jenama besar, kesemua mereka mempunyai...

Anda mempunyai soalan mengenai servis kami? Tekan butang di bawah

Hubungi kami melalui whatsapp
Share This