Available 7 Days A Week

Contact Your Local Notary Public

Stratergic Business Planning

How to do it, RIGHT FROM THE START 😎 Content from Cikgu Cukai Zurianee Zabidi 1. Preparing Financial Statement includes profit and loss and balance sheet 2. Forecast costing for the year 2018 and actual cost to identify the variance 3. Pricing strategy based on...

Syarikat Sdn Bhd sebenarnya adalah Aset

Syarikat Sdn Bhd sebenarnya adalah ASET! ============================== . Mungkin ramai yang tak tahu, di antara ciri-ciri bagi sesuatu harta untuk dikategorikan sebagai aset adalah mestilah boleh mendatangkan keuntungan dan mempunyai nilai pasaran. Nilai pasaran juga...

7 sifat mazmumah yang kita perlu elakkan

Asyik cerita pasal bisnes je kan. Hari ni kita tukar niche sikit. Saya nak cerita pasal sifat-sifat mazmumah (tercela). Takde lah tukar niche sangat pun sebenarnya. Sebab saya percaya, attitude yang bagus itu bakal menghasilkan hasil yang bagus juga. Jadi penting...

3 langkah yang kita perlu ambil apabila business jatuh

Tak apa kalau dalam bisnes kita terjatuh. Yang tak boleh bila kita tak bangkit dari kegagalan. Dan sekiranya kita dalam perancangan untuk bangkit semula, penting untuk kita lakukan 3 langkah ini. Apa langkah yang perlu kita ambil? 1. Downgrade gaya penampilan kita...

Bagaimana memilih rakan kongsi?

Mempunyai rakan kongsi antara langkah dapat kita lakukan dalam mengembangkan lagi perniagaan. Dengan adanya rakan kongsi ia dapat membantu kita dalam meningkatkan lagi nilai dan aset syarikat.   Jika kita melihat pada jenama-jenama besar, kesemua mereka mempunyai...

Pejuang Usahawan Sdn Bhd

No 310B, Lorong Kedah,
Taman Melawati, 53100, Kuala Lumpur.

Phone

+603-4162 6197
+6019-379 6505

Email

pejuangusahawan@gmail.com

Lets talk & find out how we can fulfil your needs.

Anda mempunyai soalan mengenai servis kami? Tekan butang di bawah

Hubungi kami melalui whatsapp